Głogów, dn. 17 października 2019 r.
STAROSTA GŁOGOWSKI
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO INSPEKTOR
W WYDZIALE FINANSOWO - BUDŻETOWYM
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %
Wymagania kwalifikacyjne
wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe: ekonomia, rachunkowość, finanse, administracja,
- posiadanie 3 – letniego stażu pracy,
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
wymagania dodatkowe
znajomość ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
(Dz. U. z 2019 r.,351 z późn. zm.)
znajomość ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych
(Dz.U. z 2019 r., 1387 z późn. zm.)
znajomość ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych
(Dz.U. z 2019 r., 300 z późn. zm.)
znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018, 2096 z późn. zm.)
znajomość ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2019 r., 511 z późn. zm.),
znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r.,1282 z późn. zm.),
znajomość obsługi komputera (programów Windows, SIGID,PŁATNIK, PROTON ),
kultura, życzliwość w kontaktach interpersonalnych,
odpowiedzialność, kreatywność, obowiązkowość.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
Prowadzenie dokumentacji płacowej.
Zadania główne:
1/ naliczanie wynagrodzeń pracowników Starostwa,
2/ rozliczanie potrąceń od wynagrodzeń (ZUS, podatek, pozostałych potrąceń od wynagrodzeń) oraz ich odprowadzanie do stosownych instytucji,
3/ przygotowywanie i przekazywanie dokumentów i rozliczeń dla Urzędu Skarbowego, ZUS -u, GUS – u oraz pracowników,
4/ kompletowanie dokumentacji płacowej i składanie jej do archiwum,
5/ uzgadnianie obrotów i sald rozrachunków dotyczących wynagrodzeń.
Zadania okresowe:
1/ sporządzanie rozliczeń rocznych dla Urzędu Skarbowego i ZUS
Wymagane dokumenty:
List motywacyjny własnoręcznie podpisany,
Curriculum vitae własnoręcznie podpisany,
Oryginał kwestionariusza osobowego,
Oświadczenie z klauzulą: „ wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r.,poz.1781 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 ze zm.).”
Kserokopia dyplomu dokumentującego posiadane wykształcenie,
Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku skorzystania z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych,
Kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy,
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
Oświadczenie o gotowości do niezwłocznego podjęcia pracy w przypadku wyboru złożonej oferty,
Oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec niego postępowanie karne,
Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko INSPEKTOR w Wydziale Finansowo - Budżetowym”, w terminie do dnia 5 listopada 2019 r. osobiście w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Głogowie lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Głogowie, ul. Sikorskiego 21, 67-200 w Głogowie.
Oferty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje:
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Aplikacje, które wpłyną lub zostaną dostarczone do Starostwa Powiatowego w Głogowie po terminie określonym w pkt. 4, nie będą rozpatrywane.
Sekretariat Starostwa Powiatowego w Głogowie na kopercie, oznakowanej w sposób określony w pkt. 4, wpisuje datę wpływu, w przypadku przesłania pocztą za datę złożenia uważa się datę doręczenia przesyłki do Starostwa.
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem, określonym w ogłoszeniu o naborze.
Listę kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu i tym samym zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru umieszcza się na stronie internetowej BIP, stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Głogowie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie bądź telefonicznie poinformowani o rodzaju techniki naboru, która zostanie zastosowana dla kandydata oraz o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP, na stronie internetowej Starostwa oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa.
Informacje związane z naborem udzielane będą w dniach i godzinach pracy urzędu pod numerem telefonu 076 72 82 809.
STAROSTA GŁOGOWSKI
Jarosław Dudkowiak
Zarządzenie Nr 52 /2019
Starosty Głogowskiego
z dnia 17 października 2019 r.
w sprawie: powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko Inspektor w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Starostwie Powiatowym w Głogowie.
Na podstawie art. 11 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.)
zarządzam, co następuje:
§ 1. Powołuję Komisję Rekrutacyjną prowadzącą procedurę naboru na stanowisko Inspektor w Wydziale Finansowo - Budżetowym w Starostwie Powiatowym w Głogowie.
§ 2. W skład Komisji Rekrutacyjnej wchodzą:
Jeremi Hołownia – Wicestarosta - Członek Komisji pełniący funkcję Przewodniczącego Komisji,
Bartosz Ławrowski – Członek zarządu – Członek Komisji,
Joanna Wyrębowska - Parzyńska – p.o. Naczelnika w Wydziału Finansowo - Budżetowego - Członek Komisji,
Krystian Czarnota – Skarbnik – Członek Komisji,
Dorota Suszyńska – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego - Członek Komisji pełniący funkcje Sekretarza Komisji.
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń i na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Głogowie.
STAROSTA GŁOGOWSKI
Jarosław Dudkowiak