Dyrektor Departamentu Kadr, Kontroli i Administracji – Monika Majkowska
- Pokój 114 – pierwsze piętro
- Telefon: 76 728 28 09
- E-mail: m.majkowska@powiat.glogow.pl
Referat Kadr
Beata Niemczyk
- Pokój 115
- Telefon: 76 728 28 15
Ewelina Stachowiak
- Pokój 115
- Telefon: 76 728 28 30
- E-mail: or@powiat.glogow.pl
Najczęściej zadawane pytania
Jakich formalności trzeba dopełnić, aby sprowadzić zwłoki z zagranicy?
Należy złożyć stosowny wniosek z wymaganymi dokumentami w pokoju 114 Starostwa Powiatowego w Głogowie – tel. 76 718 18 15
Szczegółowe informacje zawiera karta usług zamieszczona na BIP Starostwa Powiatowego: https://bip.powiat.glogow.pl/kategorie/149-wydzial-organizacyjny/artykuly/139-sprowadzenie-zwlok-i-szczatkow-z-zagranicy?lang=PL
Gdzie znajduje się Biuro Rzeczy Znalezionych?
Biuro Rzeczy Znalezionych znajduje się na III piętrze p. 311 Starostwa Powiatowego w Głogowie. Więcej informacji znajdziesz na stronie Biuro Rzeczy Znalezionych.
Czy w Starostwie można odbyć praktyki uczniowskie?
Tak, po wcześniejszym złożeniu podania w tej sprawie i uzyskaniu pisemnej zgody Starosty.
Referat Administracyjno-Gospodarczy
Karolina Chamska
- Pokój 303
- Telefon: 76 728 28 28
Renata Buczyńska
- Pokój 303
- Telefon: 76 728 28 57
- E-mail: ag@powiat.glogow.pl
Aleksandra Ciesielska-Bogdańska
- Pokój 311
Kancelaria
Dagmara Unuczek
- Telefon: 76 728 28 00
Sekretariat
Kinga Knysz
- Pokój 103
- Telefon: 76 728 28 01
- E-mail: starostwo@powiat.glogow.pl
Konserwator – Marek Choszcz
Kierowca – Ryszard Sielski
Stanowisko ds. Kontroli Wewnętrznej
Ewa Adamczak
- Pokój 311
- Telefon: 76 728 28 92
- E-mail: e.adamczak@powiat.glogow.pl
Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Głogowie
Stanowisko ds. Kontroli Wewnętrznej
Sikorskiego 21
67-200 Głogów
Archiwista
Anna Can
- E-mail: anna.can@powiat.glogow.pl
Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Głogowie
Archiwista
Sikorskiego 21
67-200 Głogów
Referat Kadr zajmuje się sprawami:
- Sprowadzanie zwłok lub szczątków ludzkich z zagranicy.
- Staże.
- Praktyki zawodowe.
- Biuro Rzeczy Znalezionych.
- Nabory.
Druki Referatu Kadr do pobrania:
- Wniosek o wydanie pozwolenia na sprowadzenie zwłok/szczątków (urny z prochami) z zagranicy
- Pełnomocnictwo w przypadku kiedy wnioskodawcą nie jest osoba uprawniona.
Materiały do pobrania znajdują się na stronie BIP referatu.
Referat Administracyjno-Gospodarczy realizuje zadania z zakresu:
- Zarządzanie budynkiem Starostwa.
- Prowadzenie drobnych remontów i napraw oraz konserwacja budynku.
- Wystawianie faktur za wynajem pomieszczeń oraz not obciążeniowych.
- Prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia materiałowo-technicznego.
- Obsługa kancelaryjna Starostwa.
- Prowadzenie magazynu materiałów biurowych i eksploatacyjnych.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia.
- Zapewnienie bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
- Utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach Starostwa oraz dbanie o estetykę wokół budynku.
- Prowadzenie książki obiektu.
- Prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych stosowanych w Starostwie.
- Ewidencja oraz inwentaryzacja mienia Starostwa.
- Zapewnienie potrzeb transportowych Starostwa oraz nadzór i koordynacja pracy kierowcy.
- Obsługa monitoringu wizyjnego.