Przejdź do treści
Departament Kadr, Kontroli i Administracji

Departament Kadr, Kontroli i Administracji.

Dyrektor Departamentu Kadr, Kontroli i AdministracjiMonika Majkowska


Referat Kadr

Beata Niemczyk

Ewelina Stachowiak


Najczęściej zadawane pytania

Jakich formalności trzeba dopełnić, aby sprowadzić zwłoki z zagranicy?

Należy złożyć stosowny wniosek z wymaganymi dokumentami w pokoju 114 Starostwa Powiatowego w Głogowie – tel. 76 718 18 15

Szczegółowe informacje zawiera karta usług zamieszczona na BIP Starostwa Powiatowego: https://bip.powiat.glogow.pl/kategorie/149-wydzial-organizacyjny/artykuly/139-sprowadzenie-zwlok-i-szczatkow-z-zagranicy?lang=PL

Gdzie znajduje się Biuro Rzeczy Znalezionych?

Biuro Rzeczy Znalezionych znajduje się na III piętrze p. 311 Starostwa Powiatowego w Głogowie. Więcej informacji znajdziesz na stronie Biuro Rzeczy Znalezionych.

Czy w Starostwie można odbyć praktyki uczniowskie?

Tak, po wcześniejszym złożeniu podania w tej sprawie i uzyskaniu pisemnej zgody Starosty.


Referat Administracyjno-Gospodarczy

Karolina Chamska

Renata Buczyńska

Aleksandra Ciesielska-Bogdańska

  • Pokój 311

Kancelaria

Dagmara Unuczek


Sekretariat

Kinga Knysz

Konserwator – Marek Choszcz

Kierowca – Ryszard Sielski


Stanowisko ds. Kontroli Wewnętrznej

Ewa Adamczak

Adres do korespondencji:

Starostwo Powiatowe w Głogowie
Stanowisko ds. Kontroli Wewnętrznej
Sikorskiego 21
67-200 Głogów


Archiwista

Anna Can

Adres do korespondencji:
Starostwo Powiatowe w Głogowie
Archiwista
Sikorskiego 21
67-200 Głogów


Referat Kadr zajmuje się sprawami:
  • Sprowadzanie zwłok lub szczątków ludzkich z zagranicy.
  • Staże.
  • Praktyki zawodowe.
  • Biuro Rzeczy Znalezionych.
  • Nabory.
Druki Referatu Kadr do pobrania:
  1. Wniosek o wydanie pozwolenia na sprowadzenie zwłok/szczątków (urny z prochami) z zagranicy
  2. Pełnomocnictwo w przypadku kiedy wnioskodawcą nie jest osoba uprawniona.

Materiały do pobrania znajdują się na stronie BIP referatu.


Referat Administracyjno-Gospodarczy realizuje zadania z zakresu:
  1. Zarządzanie budynkiem Starostwa.
  2. Prowadzenie drobnych remontów i napraw oraz konserwacja budynku.
  3. Wystawianie faktur za wynajem pomieszczeń oraz not obciążeniowych.
  4. Prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia materiałowo-technicznego.
  5. Obsługa kancelaryjna Starostwa.
  6. Prowadzenie magazynu materiałów biurowych i eksploatacyjnych.
  7. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia.
  8. Zapewnienie bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
  9. Utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach Starostwa oraz dbanie o estetykę wokół budynku.
  10. Prowadzenie książki obiektu.
  11. Prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych stosowanych w Starostwie.
  12. Ewidencja oraz inwentaryzacja mienia Starostwa.
  13. Zapewnienie potrzeb transportowych Starostwa oraz nadzór i koordynacja pracy kierowcy.
  14. Obsługa monitoringu wizyjnego.