STAROSTA GŁOGOWSKI OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO INSPEKTOR W WYDZIALE KOMUNIKACJI
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %
- Wymagania kwalifikacyjne
- wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe: administracja, prawo lub pokrewne lub studia podyplomowe z zakresu administracji lub prawa.
- łącznie co najmniej 3 letni staż pracy,
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 z późn. zm.)
- znajomość ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym ( Dz. U. z 2018r. poz. 995 z późn. zm.)
- znajomość ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym ( tekst jedn. Dz. U. z 2017r. poz. 1260 z późn. zm.)
- znajomość ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami ( Dz. U. z 2017r. poz. 978 z późn. zm. )
- znajomość rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych ( Dz. U. z 2017r. poz. 2355 z późn. zm.)
- znajomość rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1088 z późn. zm.)
- znajomość rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016 r. w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami ( Dz. U. z 2016r. poz. 231 z późn. zm.)
- znajomość rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 9 maja 2016 r. w sprawie wysokości opłat wydanie dowodu rejestracyjnego, pozwolenia czasowego, tablic (tablicy) rejestracyjnych i nalepki kontrolnej oraz ich wtórników (Dz. U. z 2016r.689)
- znajomość obsługi komputera,
- kultura, życzliwość w kontaktach interpersonalnych,
- odpowiedzialność, komunikatywność, obowiązkowość,
- mile widziany kurs z zakresu archiwizacji.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- rejestrowanie pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep i motorowerów zgodnie z przepisami ustawy i rozporządzeń oraz zgodnie z wymogami CEPiK,
- przyjmowanie i przechowywanie wniosków i niezbędnych dokumentów w sprawach rejestracji pojazdów w postaci teczek pojazdów,
- wydawanie dowodów rejestracyjnych, tablic rejestracyjnych, kart pojazdów, nalepek legalizacyjnych i nalepek kontrolnych dla właścicieli pojazdów,
- dopuszczanie czasowe (rejestracja czasowa) do ruchu pojazdów,
- wysyłanie zawiadomień i żądanie potwierdzeń danych pojazdów z innych organów, w tym prowadzenie korespondencji z urzędami celnymi, skarbowymi, Policją, producentami pojazdów, komornikami itp.
- sprawdzanie prawidłowości wnoszonych opłat za dokumenty oraz opłat skarbowych,
- kontrolowanie posiadania ubezpieczenia OC posiadacza pojazdu zgodnie z ustawą o ubezpieczeniach obowiązkowych,
- aktualizacja danych pojazdu i właściciela zgodnie z wnioskiem i obowiązującymi przepisami,
- przyjmowanie zgłoszeń zbycia pojazdów i wyrejestrowywanie pojazdów,
- czasowe wycofywanie pojazdów z ruchu, przedłużanie terminu czasowego wycofania i przywracanie do ruchu pojazdów,
- wydawanie decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych pojazdów,
- kierowanie pojazdów na dodatkowe badania techniczne,
- przyjmowanie i zwracanie zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i pozwoleń czasowych,
- wydawanie, zatrzymywanie, cofanie i przywracanie uprawnień do kierowania pojazdami,
- przyjmowanie zawiadomień o zmianie stanu faktycznego wymagającego zmiany danych w prawach jazdy i międzynarodowych prawach jazdy,
- wydawanie profilu kandydata na kierowcę (PKK),
- przyjmowanie zawiadomień o kradzieży, zgubieniu lub zniszczeniu praw jazdy i wydawanie wtórników praw jazdy i międzynarodowych praw jazdy,
- przyjmowanie praw jazdy zatrzymanych przez Policję,
- wydawanie i przedłużanie zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym i pojazdem przewożącym wartości pieniężne,
- zatrzymywanie praw jazdy,
- kompletowanie i przechowywanie akt ewidencyjnych kierowców i pojazdów,
- archiwizowanie dokumentów,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach kierowania na kontrolne sprawdzenie kwalifikacji, kurs reedukacyjny, badania lekarskie i psychologiczne,
- terminowe przekazywanie zamówień na dokumenty do Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych,
- wykonywanie wyroków sądowych z zakresu kierowania pojazdami,
- wymiana zagranicznych praw jazdy i międzynarodowych praw jazdy,
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny własnoręcznie podpisany,
- Curriculum vitae własnoręcznie podpisany,
- Oryginał kwestionariusza osobowego,
- Oświadczenie z klauzulą: : „ wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., 1000 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz.1260.).”
- Kserokopia dyplomu dokumentującego posiadane wykształcenie,
- Kserokopia świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku skorzystania z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego / lub poświadczenie znajomości jeżyka polskiego dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
- Oświadczenie o gotowości do niezwłocznego podjęcia pracy w przypadku wyboru złożonej oferty,
- Oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec niego postępowanie karne,
- Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko INSPEKTOR w Wydziale Komunikacji ”, w terminie do dnia 21 września 2018 r. osobiście w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Głogowie lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Głogowie, ul. Sikorskiego 21, 67-200 w Głogowie.
- Oferty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Dodatkowe informacje:
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Aplikacje, które wpłyną lub zostaną dostarczone do Starostwa Powiatowego w Głogowie po terminie określonym w pkt. 4, nie będą rozpatrywane.
Sekretariat Starostwa Powiatowego w Głogowie na kopercie, oznakowanej w sposób określony w pkt. 4, wpisuje datę wpływu, w przypadku przesłania pocztą za datę złożenia uważa się datę doręczenia przesyłki do Starostwa.
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem, określonym w ogłoszeniu o naborze.
- Listę kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu i tym samym zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru umieszcza się na stronie internetowej BIP, stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Głogowie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa.
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie bądź telefonicznie poinformowani o rodzaju techniki naboru, która zostanie zastosowana dla kandydata oraz o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru.
- Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP, na stronie internetowej Starostwa oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa.
Informacje związane z naborem udzielane będą w dniach i godzinach pracy urzędu pod numerem telefonu 076 72 82 809.
STAROSTA GŁOGOWSKI
Jarosław Dudkowiak
Zarządzenie Nr 33/2018
Starosty Głogowskiego
z dnia 07 września 2018 r.
w sprawie: powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko Inspektor w Wydziale Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Głogowie.
Na podstawie art. 11 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.)
zarządzam, co następuje:
- 1. Powołuję Komisję Rekrutacyjną prowadzącą procedurę naboru na stanowisko Inspektor w Wydziale Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Głogowie.
- 2. W skład Komisji Rekrutacyjnej wchodzą:
1) Jeremi Hołownia – Członek Zarządu - Członek Komisji pełniący funkcję Przewodniczącego Komisji,
2) Mariola Wojciechowska – Sekretarz – Członek Komisji,
3) Bartłomiej Adamczak – Rzecznik - Członek Komisji,
4) Krzysztof Milczarz – Naczelnik Wydziału Komunikacji - Członek Komisji,
5) Dorota Suszyńska – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego - Członek Komisji pełniący funkcje Sekretarza Komisji.
- 3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji.
- 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń i na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Głogowie.
STAROSTA GŁOGOWSKI
Jarosław Dudkowiak
D.Su.