STAROSTA GŁOGOWSKI OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PODINSPEKTOR W BIURZE GEODETY POWIATOWEGO
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %
- Wymagania kwalifikacyjne
- wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe o kierunku: geodezja ogólna, geodezja urządzeń rolnych, ochrona środowiska, gospodarka nieruchomościami, administracja,
- 3 – letni staż pracy,
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016, poz. 23 z późn. zm.)
- znajomość ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2016 r. , 814 z późn. zm.),
- znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. , poz. 902 z późn. zm.),
- znajomość ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2016 r., poz. 1629 z późn. zm.),
- znajomość ustawy z dnia 26 marca 1982 r. o scalaniu i wymianie gruntów (Dz. U. z 2014 r. poz. 700 z późn. zm.),
- znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r., poz. 1246 z późn. zm.),
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r. , 885 z późn. zm.)
- znajomość obsługi komputera (programów Microsoft Office, PROTON, Microsoft Office, Geoportal, LEX),
- kultura, życzliwość w kontaktach interpersonalnych,
- odpowiedzialność, kreatywność, obowiązkowość,
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Prowadzenie postępowań w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
2) Prowadzenie postępowań dotyczących scalania i wymiany gruntów.
3) Prowadzenie spraw związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków.
4) Prowadzenie spraw związanych opracowywaniem corocznych projektów planów
budżetowych oraz rozliczaniem dotacji.
5) Prowadzenie spraw związanych z nieodpłatnym udostępnianiem baz danych ewidencji gruntów i budynków.
6) Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
7) Prowadzenie spraw związanych z odmową udzielenia informacji z operatu ewidencji gruntów i budynków podmiotom nieuprawnionym.
8) Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych związanych z zakupem sprzętu informatycznego i oprogramowania oraz innymi zakupami.
9) Prowadzenie postępowań administracyjnych na wniosek, w zakresie wyłączenia sieci z GESUT.
10) Prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem powiatowych i gminnych zestawień zbiorczych objętych ewidencją gruntów i budynków.
Zadania okresowe:
1) Prowadzenie spraw związanych ze sprawozdaniami statystycznymi dotyczącymi geodezji i kartografii.
2) Sprawozdawczość dotycząca rozliczania dotacji.
3) Archiwizacja dokumentów.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny własnoręcznie podpisany,
- Curriculum vitae własnoręcznie podpisany,
- Oryginał kwestionariusza osobowego,
- Oświadczenie z klauzulą: „ wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 ze zm.).”
- Kserokopia dyplomu dokumentującego posiadane wykształcenie,
- Kserokopia dokumentów potwierdzających staż pracy,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o gotowości do niezwłocznego podjęcia pracy w przypadku wyboru złożonej oferty,
- Oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec niego postępowanie karne.
- Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko PODINSPEKTOR w Biurze Geodety Powiatowego”, w terminie do dnia 7 kwietnia 2017 r. osobiście w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Głogowie lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Głogowie, ul. Sikorskiego 21, 67-200 w Głogowie.
Oferty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Dodatkowe informacje:
Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Aplikacje, które wpłyną lub zostaną dostarczone do Starostwa Powiatowego w Głogowie po terminie określonym w pkt. 4, nie będą rozpatrywane.
Sekretariat Starostwa Powiatowego w Głogowie na kopercie, oznakowanej w sposób określony w pkt. 4, wpisuje datę wpływu, w przypadku przesłania pocztą za datę złożenia uważa się datę doręczenia przesyłki do Starostwa.
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem, określonym w ogłoszeniu o naborze.
- Listę kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu i tym samym zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru umieszcza się na stronie internetowej BIP, stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Głogowie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa.
- Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie bądź telefonicznie poinformowani o rodzaju techniki naboru, która zostanie zastosowana dla kandydata oraz o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru.
- Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP, na stronie internetowej Starostwa oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa.
Informacje związane z naborem udzielane będą w dniach i godzinach pracy urzędu pod numerem telefonu 076 72 82 809.
STAROSTA GŁOGOWSKI
Jarosław Dudkowiak
Zarządzenie Nr 19 /2017
Starosty Głogowskiego
z dnia 24 marca 2017 r.
w sprawie: powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko Podinspektor w Biurze Geodety Powiatowego w Starostwie Powiatowym w Głogowie.
Na podstawie art. 11 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz.902 z późn. zm.)
zarządzam, co następuje:
- 1. Powołuję Komisję Rekrutacyjną prowadzącą procedurę naboru na stanowisko Podinspektor w Biurze Geodety Powiatowego w Starostwie Powiatowym w Głogowie.
- 2. W skład Komisji Rekrutacyjnej wchodzą:
1) Wojciech Borecki – Wicestarosta - Członek Komisji pełniący funkcję Przewodniczącego Komisji,
2) Mariola Wojciechowska – Sekretarz – Członek Komisji,
3) Bartłomiej Adamczak – Rzecznik - Członek Komisji,
4) Andrzej Jażło – Geodeta Powiatowy - Członek Komisji,
5) Dorota Suszyńska – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego - Członek Komisji pełniący funkcje Sekretarza Komisji.
- 3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji.
- 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń i na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Głogowie.
STAROSTA GŁOGOWSKI
Jarosław Dudkowiak