Chcesz poszerzyć wiedzę i świadomość na temat podstawowych praw i obowiązków konsumenta ?
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w ramach cyklu spotkań pt. Odpowiedzialny Konsumencie – poznaj swoje prawa, zapozna Cię z praktycznymi poradami konsumenckimi. Omówione zostaną umowy konsumenckie, z reklamacje z tytułu rękojmi i gwarancji
Spotkania są przeznaczone dla wszystkich i z całą pewnością przydadzą się w codziennym życiu.
Pierwsze spotkanie on line "ABC Konsumenta" już 30 marca o godzinie 18.00. Aby wziąć udział w wydarzeniu wystarczy kliknąć na podany link: https://zoom.us/j/95140787166?pwd=b2VxbjBVcXVZT2lDKzE3QmU1SG1QZz09
w przypadku korzystania ze smartfonów lub tabletów konieczne będzie również podanie loginu i hasła: Meeting ID: 951 4078 7166,
Passcode: 997782
Zachęcamy do zadawania pytań na żywo :)
Spotkanie będzie również można obejrzeć w udostępnionej transmisji na żywo na FB.
Pani rzecznik posługując się przykładami ze swojej praktyki zawodowej, udzieli wielu wskazówek jak radzić sobie w przypadku sporów konsumenckich. Przybliży zagadnienia związane ze swoją pracą: prawa konsumentów, obowiązki przedsiębiorców, dochodzenie roszczeń, pojęcie gwarancji i rękojmi.
Dzięki wiedzy wyniesionej z tego spotkania uczestnicy będą uważniej czytać umowy, które podpisują, skuteczniej egzekwować swoje prawa, a przede wszystkim będą wiedzieć do kogo zwrócić się o pomoc w razie, gdy konsumencki interes i prawo zostaną naruszone.
Odpowiedzialny Konsumencie - poznaj swoje prawa